در این آشفته بازار اقتصادی، بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی با پیگیری شرکت های موفق در بلغارستان به دنبال آغاز بیزینس سودمند خود در این کشور هستند. موقعیت استراتژیک بلغارستان در جنوب شرقی اروپا و سیاست‌های مالیاتی مطلوب و اقتصاد رو به رشد این کشور دست به دست هم داده تا تمامی توجه‌ها به سمت بازار کار در بلغارستان جلب شود. به دلیل تقاضای پرشور ایرانیان برای مهاجرت به بلغارستان، قصد داریم تا در این مطلب به بررسی شرکت‌های موفق در این کشور بپردازیم. اگر قصد دارید تا با اطلاعات بیشتری مسیر ثبت شرکت در بلغارستان را آغاز کنید و حضور بین‌المللی قدرتمندی با شرکت خود داشته باشید، در ادامه ما را همراهی کنید.

فهرست مطالب

فرم ارزیابی رایگان مهاجرتی

آشنایی با تعدادی از شرکت های موفق در بلغارستان 2024

در حوزه‌های مختلف از جمله تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ، ساخت پلتفرم، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی، ادغام بلاکچین، اتصال یا اینترنت اشیا، ماشین آلات، صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی و غیره امکان رشد در بلغارستان وجود دارد. در سال‌های اخیر، به دلیل افزایش توجه عمومی به حوزه‌های گردشگری، حمل ‌و نقل، فناوری اطلاعات، منسوجات، داروسازی، حمل‌ونقل و غیره، ثبت شرکت بلغارستانی نیز در این حوزه‌ها نیز رو به افزایش است. در ادامه با 6 نمونه از شرکت های موفق در بلغارستان 2024 آشنا شده و حوزه کاری هر یک را بررسی می‌کنیم:

شرکت ساختمانی بالکانستروی؛ حوزه ساخت‌وساز

شرکت ساختمانی بالکانستروی در لیست شرکت های موفق در بلغارستان قرار می‌گیرد که در حوزه ساخت‌وساز فعالیت می‌کند. این شرکت فعالیت خود را از سال 1994 آغاز کرده است و بر روی ساخت پروژه‌های داخل و خارج از شرکت تمرکز دارد. جالب است بدانید که شرکت ساختمانی بالکانستروی به دلیل ساخت برخی از بزرگترین ساختمان‌های بلغاری و جلو بردن پروژه‌های بین‌المللی توانسته جوایز بسیاری دریافت کند. اگر شما هم به دنبال مهاجرت به بلغارستان و افتتاح شرکت خود در زمینه ساخت‌وساز هستید، می‌توانید از مسیر شرکت ساختمانی بالکانستروی الهام بگیرید.

شرکت هواپیمایی VIA؛ حوزه گردشگری

یکی دیگر از شرکت های موفق در بلغارستان 2024، شرکت هواپیمایی VIA است که آغاز فعالیت آن به سال 1990 باز می‌گردد. این شرکت در ابتدا فعالیت خود را با نام وارنا اینترنشنال آغاز کرد و با گذشت زمان توانست استاندارهای ملی و اروپایی را کسب کند. تمرکز اصلی شرکت هواپیمایی VIA بر ارائه خدمات مقرون‌به‌صرفه به مشتریان است و به‌صورت مداوم فرصت‌های سرمایه گذاری بی‌نظیری را برای جستجوکنندگان بازار کار در بلغارستان قرار می‌دهد. ایده گرفتن از این شرکت و یا استفاده از فرصت‌های سرمایه گذاری برای فعالین حوزه گردشگری توصیه می‌شود.

شرکت Bulcode؛ حوزه توسعه فناوری اطلاعات

شرکت Bulcode به عنوان یک شرکت تخصصی در حوزه توسعه فناوری اطلاعات شناخته می‌شود و در طیف وسیعی از صنایع از جمله هوانوردی، گردشگری، رسانه، سرگرمی، تجارت الکترونیک و غیره فعالیت می‌کند. این شرکت بر توسعه نرم‌افزار، راه‌حل‌های وب، توسعه برنامه‌های کاربردی موبایل، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و امنیت سایبری تمرکز کرده است و مشتریانی با سرمایه گذاری‌های میلیون دلاری دارد. ایده گرفتن از فعالیت این شرکت در زمینه فناوری اطلاعات که از حوزه‌های کاربردی بلغارستان برای ثبت شرکت است، توصیه می‌شود.

شرکت Nabosystems؛ حوزه ساخت و نگهداری زیرساخت‌های فناوری اطلاعات

شرکت Nabosystems که در صوفیه بلغارستان قرار دارد، به عنوان یکی از شرکت های موفق در بلغارستان شناخته می‌شود. این شرکت در زمینه ساخت و نگهداری زیرساخت‌های فناوری اطلاعات فیزیکی و مجازی (ابر خصوصی و عمومی) تخصص دارد. همچنین شرکت Nabosystems خدماتی در زمینه امنیت سایبری، مکان‌یابی سرور، اتوماسیون فعالیت‌های مرتبط با مدیریت سیستم و شبکه ارائه می‌کند و راه‌حل‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای برای رشد کسب‌وکارها دارد. اگر قصد راه‌اندازی شرکتی در صوفیه دارید که مرتبط با فناوری اطلاعات باشد، می‌توانید نحوه عملکرد این شرکت را بررسی کنید.

شرکت W-SEO.com؛ حوزه سئو و بازاریابی

شرکت W-SEO.com به صاحبان فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های آنلاین اروپای شرقی، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، کانادا و سایر کشورها استراتژی‌های سئو تاثیرگذاری ارائه می‌کند. فعالیت‌های این شرکت برای آن دسته از صاحبان کسب‌وکار که به دنبال ثبت شرکت در بلغارستان هستند، می‌تواند بسیار جالب باشد؛ چراکه این شرکت فعالیت بین‌المللی نیز دارد و تنها به کشور بلغارستان محدود نشده است. این موضوع نشان می‌دهد که با ثبت شرکت در بلغارستان و با تلاش و پشتکار خود می‌توانید شرکت خود را به خارج از مرزهای بلغارستان نیز توسعه دهید.

شرکت Accedia؛ در حوزه حل چالش‌های فناوری

شرکت Accedia به عنوان یکی از شرکت های موفق در بلغارستان با درگیر کردن تجربیات مشتری برای وب موبایل، تحول پایدار با برنامه‌های ابری، افزایش اثربخشی با تجزیه و تحلیل داده‌ها و غیره چالش‌های فناوری را به حداکثر رسانده و از فرصت‌های دیجیتال برای توسعه کسب‌وکارها استفاده می‌کند. استارتاپ‌های بزرگ در زمینه امور مالی، تولید و انرژی از مشاروه‌های این شرکت برای توسعه حوزه فعالیت خود بهره می‌گیرند.

مزایای ثبت شرکت در بلغارستان

  • بهشت مالیاتی برای متقاضیان ثبت شرکت در بلغارستان به دلیل نرخ پایین و ثبات مالی

  • هزینه زندگی بسیار پایین در بلغارستان در مقابل کیفیت بالای زندگی برای مهاجران

  • فرآیند اداری آسان برای ثبت شرکت در این کشور

  • موقعیت جغرافیایی استراتژیک و امکان دسترسی راحت به کشورها و انجام صادرات و واردات

بازار کار در بلغارستان

شرایط بازار کار در بلغارستان

ی

کی از بهترین روش‌های مهاجرت به بلغارستان، ثبت شرکت در این کشور است؛ چراکه بازار کار بلغارستان پتانسیل رشد و توسعه قابل توجهی در اختیار افراد قرار می‌دهد. شرکت های موفق در بلغارستان 2024 در حوزه‌های انرژی، معدن، متالورژی و گردشگری مشغول به فعالیت هستند و بخش‌های مالی و فناوری اطلاعات در این کشور نیز در حال رشد است. اگر شما هم به دنبال مهاجرت به بلغارستان هستید، می‌توانید بیشترین فرصت‌های کاری و پیشرفت را در مراکز شهری صوفیه و در حوزه‌های مختلف کاری به دست بیاورید و در حوزه‌های ذکر شده فعالیت خود را آغاز کنید. همچنین خوب است بدانید که 80 درصد تولید ناخالص داخلی را بخش خصوصی شرکت بلغارستان به خود اختصاص داده است که این موضوع از موفقیت شرکت‌های بلغارستانی خبر می‌دهد. همچنین نرخ بیکاری کشور بلغارستان در چند سال گذشته به‌طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده که این رویداد منجر به رشد اقتصادی در سال‌های اخیر این کشور شده است.

اینوسپات در این راه چگونه به شما کمک می کند؟

حمایت‌های دولتی، مسیر آسان ثبت شرکت، امکان مهاجرت خانوادگی، اقتصاد باثبات و غیره باعث شده تا تعداد شرکت های موفق در بلغارستان 2024 و مهاجرت به این کشور افزایش پیدا کند. با ثبت شرکت در بلغارستان می‌توانید به‌صورت خانوادگی در این کشور اقامت داشته و بیزینس خود را توسعه دهید. با اطلاع از شرایط کامل این کشور درباره ثبت شرکت، می‌توانید مسیر خود را در کمترین زمان و بدون هیچ مشکلی طی نمایید. برای دریافت مشاوره با موسسه مهاجرتی اینوسپات جهت ثبت شرکت در بلغارستان، کافیست تا با شماره 02187700913 تماس حاصل فرمایید تا به جواب سوالات خود برسید. فرصت را غنیمت بشمارید و برای اینکه نام بیزینس شما نیز در میان شرکت های موفق در بلغارستان بدرخشد، همین حالا درخواست مشاوره خود را ثبت کنید.