بهترین مناطق برای خرید ملک در اسپانیا کجاست؟ این سوال است که متقاضیان خرید ملک در این کشور زیبا می پرسند. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین مناطق برای خرید ملک در اسپانیا را معرفی کنیم.

بهترین مناطق خرید ملک در اسپانیا

فرم ارزیابی رایگان مهاجرتی

استانداردهای سرمایه گذاری در اسپانیا

بررسی شاخص های مرتبط با سرمایه گذاری در اسپانیا حاکی از آنست که این کشور یکی از مقصدهای پرجاذبه برای سرمایه‌گذاری های خارجی است که توانسته امنیت سرمایه گذاران خارجی را تا حد زیادی تضمین کند. جزئیات این شاخص‌ها را میتوانید در گزارشات سازمانهای بین المللی پیگیری کنید.

مدارک لازم برای ثبت شرکت خدماتی در امارات

ثبت شرکت خدماتی در امارات متحده عربی فرصتی عالی برای کارآفرینان و صاحبان ایده ایرانی است تا با بهره‌مندی از مزایای بی‌نظیر این کشور، کسب‌وکار خود را به سطح بین‌المللی ارتقا دهند.

بازار املاک اسپانیا

قیمت خرید خانه در اسپانیا به طور متوسط چیزی در حدود 700 تا 3500 یورو به ازای هر متر است.

البته هزینه های خرید و اجاره ملک در اسپانیا تا حد زیادی به این بستگی دارد که کدام منطقه را برای خرید ملک و سرمایه گذاری انتخاب کنید. بنابراین نمی‌توان یک قیمت واحد را به متقاضیان پیشنهاد کرد. این کار مستلزم کسب اطلاعات بیشتر در این باره و جستجوی موارد مربوطه خواهد بود. اما به طور کلی می‌توان هزینه‌های خرید و اجاره ملک در اسپانیا را به بخش های مختلفی تقسیم بندی کرد.

آیا باید در اسپانیا ملک خرید یا اجاره کرد؟!

فرصت­ های اجاره در بعضی از مناطق اسپانیا محدود است. یکی از آژانس ­های املاک ادعا می­ کند که قیمت اجاره در شهرهای اسپانیا در طول سال تا حدّ 15٪ افزایش یافته است. این تا حدی به دلیل محبوبیت اجارۀ ویلا یا خانه برای تعطیلات کوتاه­ مدت است. اکنون، برخی از مقامات اسپانیا در تلاش برای مهار این روند هستند. مادرید تصمیم دارد قوانین جدیدی را برای تنظیم و تعیین برنامه برای اجازۀ اجاره در زمان­ های تعطیلات سال 2019 وضع کند. برای کسانی که در اسپانیا خرید و فروش می ­کنند، هزینه های معامله متوسط ​​و در حدود 10-15٪ از کلّ ارزش ملک است. برای کسانی که قصد اقامت کوتاه­ تری دارند، اگر میزان بالای مالیات بر سود سرمایۀ اسپانیا را در نظر بیاورید، اجاره می­ تواند به مراتب گزینۀ مناسب­ تری باشد که می ­تواند در جای خود مزایای خرید ملک در کوتاه ­مدت را جبران کند. بنابر این اگر تنها دلیل شما برای خرید ملک در اسپانیا گذراندن تعطیلات دو هفته ای تابستان است، ما به شما خرید ملک در اسپانیا را پیشنهاد نمی دهیم. اما اگر از طریق این سرمایه گذاری به دنبال تثبیت سرمایه خود و یا دریافت گلدن ویزای اسپانیا هستید،‌ اسپانیا گزینه ای عالی محسوب می‌شود.

بهترین مناطق اسپانیا برای خرید ملک

آلیکانته:

دومین شهر بزرگ منطقه والنسیا بوده که شامل بنادر تاریخی با آب‌وهوای مدیترانه‌ای در شرق اسپانیا می‌باشد. این شهر ساحلی زیبا به دلیل دارا بودن کیفیت زندگی بسیار بالا همچون امنیت مناسب، قدرت خرید بالای مردم، وضعیت سلامتی خوب و آلودگی بسیار پایین هوا از شهرهای محبوب خریداران ملک در اسپانیا می‌باشد. نکته قابل توجه آلیکانته امکان دسترسی هوایی به تمام نقاط دنیا در تمام فصول سال است.

استان اندلس:

اندلس نیز با داشتن خط ساحلی بزرگ با هوایی گرم و مناطق ماهیگیری بسیار، جای خود را در دل گردشگران و افراد متقاضی خرید ملک در اسپانیا باز نموده است.

مورسیا:

مورسیا نیز یکی از شهرهای اسپانیا بوده که با کم‌ترین قیمت می‌توان در آن صاحب ملک شد. با این‌که مورسیا هنوز دارای مناطق روستایی زیادی می‌باشد اما قرار گرفتن در کنار دریاچه نمک با سواحل زیبا و مجموعه فراوانی از موزه‌ها، بناهای زیبا و گالری‌های دیدنی، باغ‌وحش و تفریحات آبی آینده روشنی را برای این شهر رقم خواهد زد.

کاستابلانکا و مایکروکا:

این دو شهر نیز گزینه‌های بسیار خوبی برای خرید ملک از جهت موقعیتی و ارزان قیمت بودن به حساب می‌آیند.

بارسلونا و مادرید:

بارسلونا و مادرید به عنوان مهم‌ترین شهرهای اسپانیا برای اخذ اقامت بسیار پرطرفدار هستند اما خرید مسکن در این دو شهر نیاز به وضعیت مالی بسیار خوبی دارد.

بنابراین اگر قصد شما از زندگی در اسپانیا تجارت یا تحصیل فرزندانتان بوده شهرهای بارسلونا و مادرید را در نظر داشته باشید اما اگر برای یک زندگی تفریحی به اسپانیا مهاجرت می‌کنید شهرهای ساحلی نام برده بهترین انتخاب هستند.

ملک بخرید، ویزا بگیرید

در حال حاضر اسپانیا به مالکان املاک در اسپانیا برنامۀ گلدن ویزا پیشنهاد می­ دهد. گلدن ویزا یک نوع ویزای سرمایه گذاری است. اگر بیش از 500،000 یورو در املاک اسپانیا سرمایه­ گذاری کنید، یک یا چند ملک بخرید، طبیعتاً واجد شرایط ویزای اقامت خواهید شد. این موقعیت را نباید ابداً با اجازۀ کار اشتباه گرفت، اما شما با این ویزا امکان زندگی در اسپانیا را پیدا می­ کنید. در ادامه شما حتی قابلیت راه اندازی کسب وکار را نیز خواهید داشت.

اینوسپات در این راه چگونه به شما کمک می کند؟

موسسه مهاجرتی اینوسپات با سال ها تجربه در خرید ملک در اسپانیا، می تواند به شما در تمام مراحل این فرآیند کمک کند. ما می توانیم به شما در انتخاب نوع فعالیت مناسب، ساختار سازمانی، اخذ مجوزهای لازم و رعایت سایر الزامات کمک کنیم.

برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید:

شماره تماس: ۰۲۱۸۷۷۰۰۹۱۳