دومینیکا جزیره‌ای در دریای کارائیب و آمریکای جنوبی است. کشورهای حوزه کارائیب برنامه‌های دولتی زیادی برای افزایش سرمایه‌گذاری خارجی دارند. چندین کشور مشوق‌های مالیاتی جذابی را به شرکت‌هایی که کارائیب را به عنوان محل شرکت خود انتخاب می‌کنند، ارائه می‌دهند.

در برخی برنامه‌های دولتی امکان دریافت پاسپورت دوم در صورت سرمایه‌گذاری مقداری پول وجود دارد. یکی از کشورهای حوزه کارائیب که شرایط آسانی برای دریافت این کار دارد، دومینیکا است.

دریافت اقامت کشور دومینیکا

فهرست مطالب

فرم ارزیابی رایگان مهاجرتی

یک سرمایه‌گذاری ارزان‌ و اخذ تابعیت دومینیکا

دومینیکا دریافت پاسپورت دوم را برای هر شخصی که سرمایه‌گذاری قابل توجهی در این کشور انجام دهد، تضمین می‌کند. اخذ تابعیت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری قطعاً از اروپا ارزان‌تر است. الزامات آن هم کمتر است. در مقایسه با سایر کشورها روند مهاجرت از آنچه که دومینیکا ارائه می‌دهد، آسان‌تر نخواهد بود. چندین روش وجود دارد که شما می‌توانید اقامت یا شهروندی دومینیکا را دریافت کنید.

نکته قابل توجه در مورد شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری این است که شما برای واجد شرایط بودن مجبور نیستید در دومینیکا باشید. شما باید فقط سرمایه‌گذاری را انجام دهید. این کار می‌تواند توسط شخص سوم و به نام شما انجام شود.

طریقه دریافت پاسپورت دوم

دومینیکا ارزان‌ترین برنامه را در کارائیب دارد و شما برای خرید پاسپورت دومینیکا فقط باید 100 هزار دلار سرمایه‌گذاری کنید. این مقدار از هر جزیره دیگری در دریای کارئیب یا هر کشور اروپایی ارزان‌تر است.

دو گزینه برای سرمایه‌گذاری در دومینیکا وجود دارد: کمک مالی به دولت و خرید املاک و مستغلات در این کشور. سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات باید توسط دولت تائید شود. حداقل سرمایه 200 هزار دلار است. هزینه درخواست 50 هزار دلار است. این میزان برای همسر و هر فرزند زیر 18 سال متقاضی 25 هزار دلار است. اگر سرمایه‌گذاری شما تائید شود می‌توانید پاسپورت دوم دریافت کنید

چگونگی دریافت اقامت دائم

اگر پاسپورت دوم را نمی‌خواهید و تمایل دارید اقامت دائم دریافت کنید باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • فرم درخواست

  • گواهی پزشکی که نشان می‌دهد در وضعیت سلامتی مناسب قرار دارید

  • دو توصیه نامه (یکی از توصیه نامه‌ها باید از آخرین کارفرمای متقاضی باشد)

  • گواهی تمکن مالی از بانک یا موسسه مالی

  • دو قطعه عکس پاسپورتی

  • پاسپورت معتبر

  • اپلیکیشن فی (هزینه درخواست)

  • مدرک ازدواج

قبل از تحویل دادن مدارک شما باید دلیل معتبری برای اقامت دائم خود داشته باشید. اقامت موقت به مدت پنج سال برای تحقق این امر کافی است.

نحوه اخذ اقامت موقت

شما اگر یکی از شرایط زیر را داشته باشید می‌توانید برای اقامت موقت دومینیکا اقدام کنید:

  1. یک پیشنهاد شغلی از یک شرکت در دومینیکا داشته باشید
  2. با یک تبعه دومینیکا ازدواج کنید
  3. فرزندتان مقیم دومینیکا باشد
  4. مدارکی ارائه دهید که نشان دهنده تمکن مالی شما باشد

اقامت موقت هر یک سال یکبار تمدید می‌شود. اگر می‌خواهید به اقامت خود در جزیره ادامه دهید باید همه چیز در وضعیت عالی باشد. اقامت موقت برای افرادی که مایل به کار یا زندگی طولانی مدت در دومینیکا نیستند، گزینه بسیار خوبی است.

اینوسپات در این راه چگونه به شما کمک می کند؟

دومینیکا تمام گزینه‌هایی که سایر کشورهای حوزه کارائیب ارائه می‌دهند را با هزینه بسیاری کمتری در اختیار شما قرار می‌دهد. سایر کشورها برنامه‌ای مشابه برنامه‌ای که دومینیکا برای دریافت شهروندی از طریق سرما‌یه‌گذاری ارائه می‌دهد، ندارند.

موسسه مهاجرتی اینوسپات با سال ها تجربه ، می تواند به شما در تمام مراحل این فرآیند کمک کند. ما می توانیم به شما در انتخاب نوع فعالیت مناسب، ساختار سازمانی، اخذ مجوزهای لازم و رعایت سایر الزامات کمک کنیم.

برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید:

شماره تماس: ۰۲۱۸۷۷۰۰۹۱۳