شهرهای کانادا

آشنایی با 11 شهر برتر از شهرهای کانادا – قسمت دوم

در قسمت اول مقاله شهرهای کانادا با 6 شهر برتر این کشور آشنا شدیم. در ادامه به دیگر شهرهای این کشور میپردازیم. با ما همراه باشید.

7. شارلوت تاون ، جزیره پرنس ادوارد

اگر قصد سفر به جزیره پرنس ادوارد را دارید، اگر سفر خود را در شارلوت تاون، مرکز استان آغاز کنید، بسیار خوب است. مطمئناً زمانی را برای گشت و گذار در این شهر کوچک اما جذاب، خانه کنفدراسیون کانادا اختصاص دهید.

برای آشنایی با جوانب جزیره پرنس ادوارد، سری به مرکز هنرهای کنفدراسیون بزنید. این مرکز هنری ملی شامل یک بلوک کامل در مرکز شهر است و دارای یک تئاتر بزرگ، یک گالری هنری ، یک بوتیک خرید هدیه، یک آمفی تئاتر در فضای باز و حتی یک رستوران است.  

 

برای چشیدن طعم واقعی شارلوت تاون، رستوران های محلی را ببینید تا از غذاهای محلی آن لذت ببرید. جزیره پرنس ادوارد با  غذاهای دریایی تازه و سیب زمینی عجین شده است. در مرکز شارلوت تاون، رستوران های زیادی را خواهید دید که بهترین غذای استان را ارائه می دهند.

8. ساسکاتون ، ساسکاچوان

یک روحیه هیجان انگیز و جوانی در مورد ساسکاتون-بزرگترین شهر ساسکاچوان-وجود دارد که به جایگاه شایسته آن در این فهرست بهترین شهرهای کانادا کمک شایانی کرده است.

یکی از دلایل شهرت ساسکاتون این است که گفته می شود دارای بیشترین تعداد رستوران در بین شهرهای کشور است. گزینه های زیادی برای کسانی که می خواهند طعم و سلایق تازه را در ساسکاچوان تجربه کنند وجود دارد.  

این شهر همچنین کارهای زیادی را برای ایجاد یک صحنه هنری و فرهنگی قوی انجام داده است. موسیقی زنده، تئاتر، گالری های هنر مدرن و تأسیسات هنری عمومی تنها تعدادی از جاذبه هایی هستند که هنگام کاوش در جنبه های هنری شهر پیدا خواهید کرد.

در حالی که از نظر فرهنگی کارهای زیادی در حال انجام است، یکی از بزرگترین جاذبه های ساسکاتون خارج است – فقط به بالا نگاه کنید. آسمان ساسکاتون شبیه هیچ جای دیگر نیست. چه در حال غروب خورشید باشید یا به سادگی اشکال را در ابرها مشاهده کنید، به سرعت خواهید فهمید که چرا ساسکاتون “سرزمین آسمان های زنده” لقب گرفته است.

بیشتر بخوانید: چه شرایطی برای خرید ملک در ترکیه وجود دارد؟

وایت هورس، یوکان

9. وایت هورس ، یوکان

وایت هورس با جمعیتی بیش از 25000 نفر ، مطمئناً یکی از شهرهای کوچک در این فهرست است، اما این مکان جذاب، شهرهای قدیمی و جدید را با هم ترکیب می کند و به عنوان نقطه آغازین عالی برای سفری برای کاوش در پهناور کانادا عمل می کند.

مرکز شهر وایت هورس، کوچک اما قابل پیاده روی است و ارزش بازدید را دارد – اما بسیاری از بهترین جاذبه ها خارج از شهر هستند. چشمه های آب گرم و حفاظت از حیات وحش یوکون هر دو فقط نیم ساعت از وایت هورس فاصله دارند.

10. هالیفاکس، نوا اسکوشیا

یکی از بهترین شهرهای دریایی هالیفاکس است. هالیفاکس به عنوان شهری شناخته می شود که همه نقاط آن به راحتی با پای پیاده قابل دسترسی است.  شبه جزیره هالیفاکس با طول چهار کیلومتر، مکانی مناسب برای پیاده روی است که تابستان های شلوغی دارد. حتماً موزه مهاجرت کانادا، اسکله کابلی و موزه دریایی اقیانوس اطلس را در طول مسیر ببینید.

باغهای عمومی 16 هکتاری هالیفاکس، پناهگاهی در این شهر است.   قلعه تاریخی ملی هالیفاکس، قلعه ای متعلق به قرن 19 با چشم اندازهای استثنایی و فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ شهر است.   کافی است در یکی از رستوران های هالیفاکس یک وعده غذا بخورید چرا که  این شهر به خاطر غذاهای دریایی خوشمزه اش معروف است.

بانف، آلبرتا

11. بانف، آلبرتا

به طور کلی، شهر تفریحی بانف آنقدر بزرگ نیست که بتواند یک شهر باشد – اما آنقدر زیباست که می توان آن را در این فهرست قرار داد. بسیاری از بازدیدکنندگان به کانادا سفر می کنند تا از نزدیک کوه های راکی را تماشا کنند؛ و بانف در فاصله یک ساعت و نیمی از کلگری، به راحتی قابل دسترسی است و بدون شک، چشم انداز خیره کننده ای دارد.

شهر بانف در پارک ملی بنف، بزرگترین و محبوب ترین پارک ملی کانادا واقع شده است. گشت و گذار در خیابان های مرکز شهر بانف ، هرچند سرگرم کننده است، اما مقاصد اصلی در خارج از شهر و در محدوده پارک نهفته است.

بانف، از اسکی در استراحتگاه های محلی گرفته تا کاوش در جانستون، از کوهپیمایی تا کوهستان پیمایی و سفر با اسب سواری، یک مکان بی نظیر برای ماجراجویان و دوستداران فضای باز است.

شمابه کدامیک از شهرهای کانادا علاقه دارید؟و ترجیح میدهید برای کار، تحصیل، مسافر، سرمایه گذاری در کانادا و یا خرید ملک در کانادا کدام شهر را انتخاب کنید؟

کارشناسان ما در اینوسپات شما را در این رابطه راهنمایی میکنند. هم اکنون با ما تماس بگیرید.


021-22012918

[kkstarratings]


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *