سرمایه گذاری بر روی ملک تجاری در ترکیه

سرمایه گذاری بر روی ملک تجاری در ترکیه

انواع ملک تجاری در ترکیه

ملک تجاری در ترکیه متفاوت است و اولین نوع آن دفتر تجاری است. قبل از سرمایه گذاری در دفاتر تجاری، کمک گرفتن از یک مشاور املاک مطمئن و باتجربه بسیار مهم است. به عنوان مثال، دفتر معاملات ملکی اینوسپات که یک شرکت پیشگام در زمینه سرمایه گذاری و مشاوره املاک و مستغلات است، برای سرمایه گذاران و کسانی که مایل به داشتن مالکیت دفاتر تجاری هستند، خدمات قابل اعتماد، مشاوره و املاکی تضمین شده ای توسط دولت ترکیه را فراهم می کند.

مغازه نیز یک ملک تجاری است و خرید و اجاره آن یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری در ترکیه است. حتی میتوانید آن را بفروشید و بازده مالی سودآوری داشته باشید. 

انبارهایی که برای مقاصد تجاری استفاده می شوند نیز جزو املاک و مستغلات تجاری در نظر گرفته میشوند. سرمایه خارجی که به ترکیه تزریق می شود نشان دهنده افزایش اعتماد تجاری به اقتصاد ترکیه است.

هتل های ترکیه یکی از مشهورترین  املاک تجاری با بازدهی بالا هستند، زیرا ترکیه از لحاظ جغرافیایی با بسیاری از کشورهای عربی هم مرز است و علاوه بر این طبیعت زیبا و آب و هوای معتدلش در تابستان و زمستان، آن را به یک گزینه سودآور سرمایه گذاری توریستی در ترکیه  تبدیل می کند.

ساختمانهای تجاری در ترکیه نیز جزو املاک سودآور تجاری هستند زیرا ترکیه یکی از مهمترین کشورهایی است که برای سرمایه گذاری ملکی به دلایل مختلفی از جمله توریسم و  اقامت جذابیت های زیادی دارد.

بیشتر بخوانید : مزایای سرمایه گذاری در آمریکا چیست؟

مزایای سرمایه گذاری در املاک تجاری در ترکیه چیست؟

ترکیه یکی از جذاب ترین کشورها برای جذب مردم به سرمایه گذاری در املاک است، زیرا این کشور به مقصدی پر رونق برای. تجارت، گردشگری، تحصیل و سرمایه گذاری عمومی تبدیل شده است. به همین دلیل بسیاری از سرمایه گذاران به دلایل مختلفی به دنبال سرمایه گذاری روی املاک تجاری ترکیه هستند. لازم به ذکر نیست که ریسک سرمایه گذاری تجاری حداقل بوده و در صورت مشاوره با متخصصان این امر قبل از انجام هرگونه فعالیت سرمایه گذاری در بخش املاک تجاری تقریبا به صفر می رسد.

تنوع املاک و مستغلات تجاری متناسب با تمام مزایای ترکیه است. املاک تجاری به هدف گردشگری متناسب با طبیعت ترکیه و موقعیت استراتژیک آن بین اروپا و خاورمیانه است. تقاضای زیاد برای املاک تجاری مختلف قیمت املاک را نیز طی سالهای اخیر افزایش داده و خرید املاک تجاری برای سرمایه گذاری در ترکیه به یکی از سودآورترین گزینه ها تبدیل شده است.

آیا سرمایه گذاری روی املاک تجاری در ترکیه توصیه می شود؟

آیا سرمایه گذاری روی املاک تجاری در ترکیه توصیه می شود؟

شکی نیست که سرمایه گذاری در املاک تجاری به گزینه اصلی سرمایه گذاری و یکی از مهمترین ابزارها برای توسعه بازار املاک  ترکیه تبدیل شده است. دولت ترکیه همچنین با تسهیل خرید املاک و مستغلات و کاهش رویه های معمول، قوانینی را برای ارتقا این نوع فعالیت های تجاری وضع کرده است. از دیگر مزایای آن اعطای امکان اقساط مناسب به سرمایه گذاران و همچنین معافیت جزئی و کلی آنها از مالیات های خاص و اعطای اقامت و تابعیت ترکیه در صورت داشتن دارایی با ارزش خاص است. بسیاری از این املاک تجاری دارای موقعیتهای مکانی متمایز، دسترسی به حمل و نقل و قیمت های رقابتی در سطح جهانی هستند.

بیشتر بخوانید : مزایای سرمایه گذاری در انگلیس چیست؟

موقعیتهای سرمایه گذاری روی املاک تجاری در ترکیه چیست؟

دلایل زیادی برای حمایت از فرصت های سرمایه گذاری در املاک تجاری ترکیه وجود دارد و ورود به بازار املاک و مستغلات ترکیه امیدوار کننده است. بخش املاک تحت تأثیر بحرانهای تکراری که برخی مواقع اقتصاد را درگیر می کند، قرار نگرفته است. سرمایه گذاری در ملک یک سرمایه گذاری طولانی مدت است. دوره سوددهی معمولا چند سال می کشد اما ناظرین بحران اقتصادی ترکیه بر این باورند که این دوره به خودی خود طولانی نیست. تقاضا برای ملک تجاری بالاست و  به پویایی بخش املاک به عنوان نزدیکترین پناهگاه امن برای سرمایه گذاری کمک می کند.

مسلم است که بخش املاک و مستغلات ترکیه نیز تحت تأثیر عوامل عینی قرار می گیرد زیرا شامل زیرساخت های کشور در مقیاسی جامع است.

دفترمشاوره املاک اینوسپات برای کسانی که مایل به سرمایه گذاری در املاک تجاری ترکیه هستند هنگام خرید ساختمان، دفتر، هتل و کلیه املاک تجاری در ترکیه مشاوره های تخصصی می دهد.

به طور کلی، توصیه می شود نه تنها روی مناطق شناخته شده و گران قیمت تمرکز کنید بلکه برای سرمایه گذاری در املاک،  سراغ مناطق در حال توسعه و نزدیک به پروژه های حمل و نقل جدید مانند فرودگاه ها، راه آهن و پل ها بروید. پروژه های توسعه شهری که بار نوسازی شهرها و حتی ایجاد و طراحی شهرهای جدید را به دوش می کشند، و قیمت های آنها  در مراحل اولیه برای ورود بسیار مناسب اند، حتی بیشتر از مناطق گران قیمت سوددهی دارند.

نکات خاصی برای هر نوع ملکی وجود دارد، به عنوان مثال، هنگام خرید دفتر تجاری، برخی از عناصر کیفی را باید در انتخاب آن در نظر گرفت، که عبارتند از: دفتر نزدیک به خیابان اصلی شهر باشد، برای افرادی که خواهان کار در محیطی عاری از استرس هستند مناسب باشد، در محوطه اطراف دفتر باید هتلی مجلل برای اقامت مهمانان و مشتریان وجود داشته باشد، دارای اتاق جلسه و خدمات عالی باشد. دفتر باید دارای پارکینگ مسقف باشد و برای بهبود گردش هوا در تمام اتاقها پنجره های بازشو وجود داشته باشد. همچنین باید شامل زیرساختار تکنولوژیکی مناسب برای همگام بودن با آخرین پیشرفت های روز باشد و دارای سیستم گرمایش مرکزی باشد.

[kkstarratings]


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *