تقسیم استانبول

آشنایی با منطقه تقسیم در استانبول: زندگی و سرمایه گذاری

اطلاعاتی در مورد منطقه تقسیم استانبول

تقسیم یکی از معروفترین مناطق استانبول است و برای همه ارزش بخصوصی دارد زیرا در گذشته منطقه ای بوده که آب از آنجا به سایر مناطق استانبول تقسیم میشده و برای همین نام این منطقه تقسیم گذاشته شده است. تقسیم استانبول که در قلب استانبول واقع شده دارای مکانهای تاریخی به همراه جلوه ای از زیبایی های مدرن است که بازارهای تجاری آن جنب و جوش خاصی به خیابان استقلال در کنار میدان تقسیم بخشیده و سیلی از جمعیت را بین ساکنان آن منطقه و توریستها بوجود آورده است.

بیشتر بخوانید: قیمت پاسپورت ترکیه چقدر است؟

زیرساختهای میدان تقسیم

حمل و نقل در تقسیم

تقسیم محله ای بسیار مهم در استانبول است برای همین زیرساخت پیشرفته ای دارد که آن را در مناطق خدماتی شهر قرار می دهد. انواع خطوط حمل و نقل به تقسیم وارد یا از آن خارج می شود. مجهز به ایستگاه مترو است. به تمام نقاط استانبول دسترسی دارد. نام ایستگاه مترو آن ایستگاه تقسیم است و از مسیر زیرزمینی واقع در ایستگاه وزنیچیلر که در انتهای ایستگاه بازار بزرگ در سلطان احمد است می گذرد. تاکسی ها در تمام قسمتهای میدان برای خدمترسانی به مسافران و ساکنان مستقر می باشند.

دانشگاهها و مدارس تقسیم

از آنجایی که تقسیم در مهمترین بخش استانبول اروپایی واقع شده، دسترسی آسانی به مدارس و دانشگاههای شهر دارد و مدارس و دانشگاههای بسیار خوبی از جمله دانشگاه هنرهای زیبایی معمار سینان، دبیرستان معروف گالاتاسرای، دبیرستان فرانسوی ها و دبیرستان سوئدی سنت جورج را در خود جای داده است.

بیمارستانها و مراکز درمانی تکسیم استانبول

تقسیم دارای بیمارستانها و مراکز درمانی بسیاری است که بیست و چهار ساعته پاسخگوی نیازهای ساکنان و مسافران است، از جمله بیمارستان دولتی این منطقه دارای کلینیک های متنوعی است. بیمارستان نظامی هم در همین منطقه واقع شده است. همین طور بیمارستان آجی بادِم. در اطراف این منطقه کلینیک های زیادی وجود دارد که با داشتن پزشکان متخصص از سلامت خانواده ها مراقبت می کنند.

پاساژها و مراکز خرید تقسیم استانبول

پاساژها و مراکز خرید تقسیم

تقسیم دارای فروشگاهها و مغازه های زیادی است که انواع مختلفی از محصولات، هدایا و نیازهای ساکنین را تامین می کند. خیابان استقلال در این منطقه به دلیل داشتن فروشگاههای زیاد معروف است . ساکنان و مسافران میتوانند اقلام مصرفی مورد نیاز خود را از آنجا تهیه کنند. بازارهای منطقه تقسیم به داشتن اقلام مورد نیاز توریست ها به ویژه عربها شهرت دارند و کالاهایشان را با قیمتی مناسب می فروشد.

بیشتر بخوانید: قیمت خرید ملک در اسپانیا چقدر است؟

زیباترین مکانهای منطقه تقسیم استانبول کجاست؟

خیابان استقلال:

خیابان استقلال از میدان تقسیم تا محله کاراکوی ادامه دارد و یکی از معروفترین خیابانهای استانبول است که قدیمی ترین منازل و ساختمانها در کوچه پس کوچه های باریک اطراف آن به چشم می خورد. خیابان دارای مکانهای مذهبی از جمله کلیساها و مکانهای توریستی مدرن از جمله موزه تندیسهای مومی مادام توسو، و دبیرستان گالاتا است که به دلیل ساختمان خیره کننده اش معروف است. در این خیابان همچنین مراکز دیپلماتیک بین المللی و کنسولگری های چند کشور واقع شده از جمله کنسولگری روسیه. مراکز خدماتی و هتلهای این خیابان میزبان کنفرانسهای بین المللی است.

میدان تقسیم:

این خیابان معروف ترین خیابان ترکیه و مقصد گردشگری بسیاری از توریستهای دنیاست. از آنجا که این میدان در مرکز شهر قرار گرفته دارای مکانهای تاریخی، و باستان شناسی زیاد، هتلها و رستورانها و مکان مورد علاقه مردم برای گردهمایی های عمومی است. بازاری در این میدان وجود دارد که شاهد فعالیتها، نمایشگاههای هنری، فعالیتهای کودکان، نمایشگاههای کتاب و دست خط است. این بازار فاقد هرگونه فعالیتی است که باعث نشاط و شادابی مکان شود و همچنین بنای یادبود جمهوری ترکیه و روز آزادی و پیروزی این کشور در میدان آن نصب شده است.

مزایای زندگی در منطقه تکسیم استانبول

از آنجا که فعالیتهای تفریحی و معیشتی زیادی در این منطقه در حال جریان است سکونت در آن از اهمیت بالایی برخوردار است. مجلل ترین هتلها، لوکس ترین رستورانها و معروفترین بازارها در این منطقه قرار دارند. زیرساخت آن به گونه ای رشد یافته تا متناسب با شهرت این منطقه باشد و ساکنان آن بتوانند به راحتی به دلیل فشردگی خدمات حمل و نقل به قسمتهای مختلف استانبول رفت و آمد کنند. در منطقه تقسیم تلفیقی از مکانهای تاریخی و مدرن به چشم می خورد.

خرید آپارتمان در تقسیم استانبول

مزایای خرید خانه در تقسیم استانبول

بخش اروپایی منطقه تقسیم به داشتن زیرساختهای پیشرفته خود مشهور است. زیرساختهای این منطقه به طور مرتب به روز رسانی و جاده ها و ناوگان حمل و نقلش نوسازی می شوند. متروی این منطقه روزانه هزاران نفر را جابه جا می کند. مدارس و دانشگاههای آن، معروفترین هتلها و بزرگترین مراکز خرید آن به شکلی پراکنده شده اند که سرمایه گذاری ملکی در منطقه تقسیم را سودآور ساخته است. اگر به دنبال خرید ملک در استانبول هستید، خرید آپارتمان در منطقه تقسیم را به شما پیشنهاد می دهیم. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان اینوسپات تماس بگیرید.

[kkstarratings]


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *